Om du har tips, erfarenheter, nyheter, bilder, annonser mm som du vill ska synas på bloggen, kontakta då [email protected]. Vi tackar på förhand!

Hööks nya sortiment!

Fick just en liten reklambroschyr från Hööks idag där de visar upp ett nytt sortiment eller en ny "matchnig" av accessoar till hästen. De var genomgående rött, blått och vitt på de nya sakerna. Det finns täcken, schabrak, benskydd, grisskaft och mycket mer i den färgen. Det som är så bra med Hööks är att det mesta är så billigt! Fast jag måste säga ett de nya prylarna inte något speciellt, det hade ingen "wow"-effekt på mig i alla fall.

Den vita bakgrunden som de alltid har haft var utbytt mot en rosa bakgrund med små fjärilar. Jag hoppas att det är bara för den här gången som de har bytt ut bakgrunden för jag skulle inte vilja se en hel tidning i med den lilla söta bakgrunden haha! Det fanns mycket nya kläder, en del ursnygga! Dags att åka till Hööks?

Här är lite bilder på det nya som Hööks bjuder på (bilderna tagna från deras hemsida):
Klicka HÄR för att se alla Hööks nya produkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0